Moderne
IT-forvaltning

Optimaliser IT forvaltningen gjennom selvbetjening og automasjon

#Service Manager #Cireson #Tjenestekatalog #Selvbetjeningsportal


Optimaliserer du dine tjenester for å levere de beste kundeopplevelsene?


Eller er dine brukerne støy og elementer som forstyrrer IT avdelingen sin hverdag?

Hvor lenge siden var du å besøkte banken din? Det går ganske lang tid mellom hver gang en gjennomsnittlig bankkunde fysisk besøker sin bank. Det er enklere, går raskere og er mer behagelig å gjøre det selv gjennom nettbank eller en app. Banken oppnår selvfølgelig en kjempebesparelse, men hvis kundene blir enda mer fornøyd er det vel greit?

Vi bør lære av dette, en IT avdeling skal levere mest mulig forretningsmessig verdi til sine kunder, brukerne. Dette krever en tjenestekatalog som beskriver hvilke tjenester som skal leveres og gode systemer som gjør disse tjenestene tilgjengelig på en kostnadseffektiv måte som brukerne blir fornøyd med. Løsningen som best gjør dette er Microsoft System Center Service Manager med Cireson. Men riktig produkt er ikke alt, riktig rådgivning, prosesskartlegging og brukeradopsjon er vel så viktig elementer for å lykkes med en moderne IT forvaltning. Skill mener en moderne IT forvaltning bør inneholde:

Tjenestekatalog – Profesjonaliser dine tjenester og skap riktig forventninger hos dine kunder

Selvbetjening – La brukerne gjør jobben! Passord reset, ny applikasjon eller ny forespørsel er eksempler på oppgaver som brukeren best utfører selv

Automatiser – Ikke bruk tid på repetitive oppgaver som kan automatiseres – Bruk tiden på mer verdiøkende oppgaver

CMDB – Få bedre innsikt og beslutningsgrunnlag ved å samle all data om IT plattformen og forvaltningen ett sted

Optimalisert prosess – Effektiviser håndtering av incidents gjennom automasjon og tilgjengeliggjøring av relevant data

Cireson – Service Manager på steroider! Cireson forbedrer alle svakhetene til Service Manager og sørger for markedet beste plattform for IT forvaltning!


Ta kontakt!


Nedlastinger

Produktark IT-forvaltning

Eksterne lenker



I hvilke setting er du mest interessert i CRM?

  1. Salg og Markedsføring?
  2. Kundesenter?

SharePoint som produkt benytter vi i en rekke av våre leveranser. Hva er du mest interessert i?

  1. Samhandling
  2. SharePoint integrert med CRM
  3. Sharepoint Online som en del av vår leveranse på Office365